Efektīva mārketinga nozīme nekustamā īpašuma realizēšanā

Efektīva mārketinga nozīme nekustamā īpašuma realizēšanā
2025-04-23
https://www.liepajniekiem.lv

Mārketingam var būt izšķiroša nozīme, lai nekustamā īpašuma pārdošana noritētu ātri un darījums apmierinātu gan pārdevēju, gan pircēju. Ja kādreiz pietika ar sludinājumu avīzē, vēlāk – internetā, tad mūsdienās mārketings jau prasa padziļinātas zināšanas, kuras ir jāapgūst un kuras var piedāvāt tikai profesionāļi. Kāda ir nekustamā īpašuma mārketinga stratēģija šodien, stāsta viens no pieredzes bagātākajiem šīs jomas speciālistiem ”PILAT Nekustamie īpašumi” nekustamo īpašumu darījumu vadītājs KRISTAPS RUICĒNS.

Vispirms – tirgus izpēte

 

Lai darījums būtu veiksmīgs, es sāku ar mārketinga stratēģijas izveidi katram īpašumam. Mārketinga stratēģijai ir vairākas sadaļas, pirmā no kurām ir tā, ko klienti neredz, proti, tirgus izpēte. Izpētu, kāda ir konkurence, kādi darījumi gada laikā ir bijuši konkrētajā teritorijā un segmentā (dzīvokļi, individuālās mājas, komercīpašumi, zeme). Šādi es nonāku pie pirmā secinājuma par iespējamo darījuma cenu. Tieši adekvātas cenas noteikšana ir pirmais solis uz veiksmīgu darījumu.

Piedāvājuma apraksts

Kad tirgus situācija ir noskaidrota, sākas mārketinga stratēģijas nākamā daļa, kas ir interesantākā un arī publiski redzama, – nekustamā īpašuma piedāvājuma profesionāla apraksta izveide. Tas ir mārketinga pamatu pamats. Pirmais nosacījums, būvējot šo pamatu, – aprakstā ir jābūt kvalitatīvam valodas lietojumam. Tāpat piedāvājums ir jāietērpj atbilstoši paredzētajai īpašuma funkcijai, proti, vai vēlamies to izīrēt, iznomāt vai pārdot. Ir jāizzina visa iespējamā informācija par nekustamo īpašumu, lai piedāvājumā ieliktu visu labo, kas tajā ir, un potenciālos plusus, kas varētu būt. Piemēram, vienistabas dzīvoklis Karostā kādam var likties neperspektīvs īpašums, savukārt citam tas būs īpašums netālu no jūras, kurš viņam vasaras sezonā nesīs pasīvos ienākumus, izīrējot to tūristiem.

 

”PILAT Nekustamie īpašumi” visus savus piedāvājumus publicē ne tikai latviešu valodā, bet arī trīs svešvalodās. Tas ievērojami paplašina auditoriju un iespēju atrast potenciālo pircēju.

Vizuālais materiāls un tā nozīme

Nākamais solis pēc tam, kad ir izveidots kvalitatīvs, kodolīgs teksts, ir augstvērtīga vizuālā materiāla sagatavošana. Labs vizuālais materiāls var paātrināt īpašuma pārdošanas procesu pat par 30 procentiem.

 

Īpašums var būt gan neremontēts, gan remontēts, bet jebkurā gadījumā ir svarīgi, kāds ir fotoobjektīvs un kā tas ir pavērsts. Privātpersonai, kurai nav atbilstoša tehniskā aprīkojuma, tā var būt liela problēma – atainot pārdodamo īpašumu tā, lai tas patiešām piesietu aci. Mūsu arsenālā savukārt ir pats inovatīvākais un tehnoloģiski jaudīgākais aprīkojums, lai īpašumu atainotu profesionāli un vizuāli skaisti, atbilstoši visiem standartiem.

Esam arī vieni no pirmajiem, kas ieviesa trīsdimensiju virtuālās tūres, kas ļauj attālināti izstaigāt un apskatīt īpašumu, rast pirmo iespaidu par to. Ar savu aprīkojumu un mākslīgā intelekta palīdzību ģenerējam profesionālus īpašuma plānojuma attēlus ar visiem izmēriem un iekārtojumu, kas ievērojami atšķiras no nekvalitatīviem telpu inventarizācijas lietu plāniem. Ejot līdzi laikam, veidojam arī augstas izšķirtspējas video sižetus, lai potenciālais klients patīkamas mūzikas pavadījumā labā kvalitātē var iepazīties ar īpašumu. Šādi vizuāli materiāli ļoti palīdz komunicēt sociālajā vidē – YouTubeTik Tok, Meta platformās Facebook un Instagram.

Vides reklāmas, reklāmas kampaņas

Mārketinga stratēģijā ietilpst arī profesionālu vides reklāmu (lielformāta baneru) pasūtīšana, saskaņošana un izvietošana publiskajā telpā, speciālas reklāmas kampaņas, ko piedāvājam mēs, bet kas grūti īstenojamas individuālam pārdevējam. Manā pārziņā ir izvērtēt, kurā platformā tieši vislabāk būtu izvietot konkrēto reklāmas kampaņu – GoogleFacebookInstagram utt. Tā kā esmu apguvis speciālus kursus, spēju izveidot kampaņu, orientēties formātos, atlasīt mērķauditoriju un pēc tam analizēt rezultātu. Turklāt šis piedāvājums, kura mērķis ir veiksmīgāk, ātrāk, drošāk pārdot nekustamo īpašumu,  jau ir iekļauts ”PILAT Nekustamo īpašumu” mārketinga pakalpojuma cenā.

Ja vēlies pārdot nekustamo īpašumu, labprāt palīdzēsim! Atrodamies Kr. Valdemāra iela 20/24, Liepājā, attālināta konsultācija pa tālr.+371 27 888 678.

Atslēgvārdi:

Ziņas

Mīti un patiesība par sadarbību ar nekustamo īpašumu aģentu

Mīti un patiesība par sadarbību ar nekustamo īpašumu aģentu

Desmit gados Liepājā sniegts atbalsts vairāk nekā simts vēsturisko ēku restaurācijai

Desmit gados Liepājā sniegts atbalsts vairāk nekā simts vēsturisko ēku restaurācijai

Pirmo īres namu Debess ielā būvēs “Ozolkalnu biroji”

Pirmo īres namu Debess ielā būvēs “Ozolkalnu biroji”

Logo Logo

PIESAKIES JAUNUMIEM

copyright © 2025 Pilat.lv. All Rights Reserved. | Created by: Shortype
go-up