Viedtelefoni piedāvā šķietami jaudīgas kameras, tomēr tās bieži vien nespēj konkurēt ar profesionālu fotogrāfu darbu. Nekustamo īpašumu pārdošanas uzņēmums PILAT aicina pievērst lielāku uzmanību vizuālajam iespaidam, ko radām, pārdodot savu īpašumu, kā arī dalās iemeslos, kāpēc profesionālas fotogrāfijas ir ieguldījums, kas atmaksājas.
Plašs leņķis, pareizs apgaismojums un vizuālā kompozīcija – tie ir aspekti, ko profesionālā fotogrāfijā apzināti pielieto, lai radītu fotogrāfijas, kas izceļ īpašuma stiprās puses un rada emocionālu iespaidu. Īpaša nozīme ir tam, kāds apgaismojums ir telpās. Kas ar aci izskatās labi, telefona kamerā var izrādīties pilnīgi citādāks, tumšāks un vizuāli nekvalitatīvāks. Mobilā telefona kamera specifiskos apstākļos augstu kvalitāti bieži nespēj sasniegt, bet lielākajai daļai cilvēku nemaz nav programmatūra un pieredze, lai šīs bildes uzlabotu.
Pētījumi rāda, ka īpašumiem ar profesionālām fotogrāfijām ir augstāka iespēja piesaistīt skatījumus un saņemt vairāk pirkšanas piedāvājumu. Potenciālie pircēji zemapziņā saista kvalitatīvu prezentāciju ar uzticamu pārdevēju un augstāku īpašuma vērtību. Kad īpašuma fotogrāfijas palīdz sagatavot cilvēks no malas, viņš var ievērot detaļas, ko pats pārdevējs nav pamanījis, jo ir pie tām pieradis, piemēram, lietas, kas nedaudz jāpiekārto vai minimāli jāpielabo, lai izskatās estētiskāk. Īpašumi ar profesionālu fotogrāfiju saņem pat par 61% vairāk skatījumu un izskatās vērtīgāki nekā īpašumi ar zemas kvalitātes bildēm. Pirmajam iespaidam ir nozīme.
Jo profesionālāk prezentēts īpašums, jo ātrāk tas tiek pārdots. Tas nozīmē, ka pārdevējs var ātrāk virzīties uz nākamo dzīves posmu, piemēram, mainīt dzīves vietu, kas ir būtiski, ja esošā ir neizdevīgā lokācijā. Īpašumus var pārdot pat par 32% ātrāk. Savukārt pircējs – iegūst skaidru priekšstatu par īpašumu jau pirms tā apskates, tādējādi ietaupot arī savu laiku.
PILAT sadarbojas ar spēcīgu uzņēmumu ar specializāciju nekustamo īpašumu fotogrāfijā – Giraffe360, tādējādi nodrošinot klientiem augstas kvalitātes, labi apstrādātas fotogrāfijas. Klients saņem arī īpašuma 3D tūri, kas sniedz labu iespēju aplūkot īpašumu potenciālajam pircējam pat no sava telefona vai datora, tādējādi vēl vairāk iekārdinot uz pirkumu. Šādā veidā var uzrunāt arī interesentus no attālākām vietām.
Nepieciešamības gadījumā, klientiem tiek piedāvāta sadarbība arī ar pieredzējušiem fotogrāfiem, kas specializējas nekustamā īpašuma fotogrāfijā. Labas fotogrāfijas mērķis ir palīdzēt pārdot ātrāk un par atbilstošāku cenu, radot klienta uzticību jau no pirmā klikšķa.
Citas ziņas